jak mam to zrozumiec :?: "Ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe (bez LongLife). W celu zachowania inspekcji typu LongLife wskazanie terminu przeglądu musi zostać cofnięte przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego"
tąpniecia silnika a czyjnik temperatury.
Zwiń
X
-
tąpniecia silnika a czyjnik temperatury.
Witam
Mam problem ze wskaźnikiem temperatury, jak tylko kupiłem samochód do czujnik nie pokazuje temperatury(wskazówka)problem mam taki ,ze auto ma tąpnięcia podczas jazdy i nie zbiera sie rowno tylko ma tąpniecia po przekroczeniu powiedzmy 3-4tys obrotow.przy nabieraniu prędkości i obrotow ma tąpniecia jedzie ma tepniecie chwilowe i znów jedzie i znow to samo tak jak by paliwa nie dostawał albo cos.niewiem po prostu nie wiem,np na 4 biegi zaczyna mu sie to dziać gdzieć od 110km na godz i ma takie tapniecia cały czas co chwlie i na 5biegu to samo wkręcam go na 4czy 5biegu do 160 czy 150z groszem ale ma te tąpniecia nie idzie równo.co to może byś może ktos miał taki problem?wczoraj pokazzał mi sie temperatura na desce rozdzielczej i samochod przyspieszał bez problemu ładnie ciągnoł bez problemu 170 bez tąpnięc tylko ze to było chwilowe nawracałem na drodze i znow wskazówka od temperatury opadła do zera i od nowa sa tapnięcia.tylko nie wiem gdzie szukac czy to czujnik temperatury czy tez problemy z deską rozdzielczą-licznikiem gdyż raz jak stuknołem w deske powyżej licznika gdy temperatura spadała wskoczyła na chwile znów na miejsce.
[ Dodano: Czw 04 Gru, 08 16:41 ]
miałem tak 2 razy gdy tepperatura sie pokazuje na liczniku czyli ze wogóle wskazówka chodzi(utrzymuje stan na środku czyli ok).bo tak na codzień to nie chodzi wogole cały czas jest wskazówka w dole a termostat dobry bo auto dobrze grzeje.i jesli tylko temperatura się pokaze czyli wskaznik zadział to nie ma kłopotów z tąpnięciami ani z przyśpieszaniem.gdzie szukac może ktoś miał coś takiego?bo problem napewno tkwi w tym.
-
-
właśnie jestem po lekturze forum nt. wskazań temperatury - i zamówiłem czujnik
u Ciebie _najprawdopodobniej_ też winien jest czujnik temp. cieczy - przy błędnych wskazaniach komputer podaje pewnie dawki paliwa policzone dla innych temperatur niż faktyczna. na potwiedzenie tego sam piszesz, że przy właściwych wskazaniach na szafie wszystko wraca do normy (tak, wiem, czujnik może podawać co innego na szafę, a co innego do kompa - aczkolwiek u mnie sytuacja wygląda podobnie - przy złych wskazaniach na szafie natychmiast widać, że chwilowe spalanie robi się nienaturalnie wysokie)
Komentarz
-
Komentarz